Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Klachtenprocedure

Ruim 99% van onze klanten is zeer tevreden over ons en onze producten. Wij gaan er dan ook van uit, dat ook u een tevreden klant zult zijn. Maar mocht u toch een klacht hebben, dan hopen we natuurlijk dat u dat eerst rechtstreeks aan ons meldt, door te mailen naar info@threewells.nl of telefonisch op 0495 564321. We proberen altijd te zoeken naar een oplossing, binnen de grenzen van redelijkheid.

Als een klacht niet tot een voor u acceptabele oplossing leidt, dan kun u uw klacht/geschil voorleggen voor bemiddeling bij Stichting Webwinkelkeur. U kunt er ook voor kiezen om een klacht in te dienen bij het ODR platform: De Europese Commissie heeft in 2016 in een Online Dispuut Resolutie (ODR) vastgelegd dat consumenten het recht hebben een klacht in te dienen bij het ODR platform. Dat kan via http://ec.europa.eu/odr maar dat kan alleen als uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is.

Synergy Nutriceutica BV heeft cliëntenservice hoog in het vaandel staan en gaat ervan uit dat het niet nodig is dat u zich tot externe instanties moet wenden bij een probleem of klacht en dat we samen een oplossing komen als u toch onverhoopt een klacht heeft.